PROMO PRODUKTY
O KLIENTKE
Petra je lektorka a mamina. Venuje sa komunikácii a organizuje workshopy a pobyty na utužovanie vzťahov pre rodičov a ich ratolesti.
PRÍNOSY V SKRATKE
AKO PETRA VYUŽILA PONUKU PRODUKT NA MIERU
Petra pracuje s dospelými aj s deťmi a potrebovala špecifické marketingové produkty, ktoré by boli pre obe cieľové skupiny.
VÝSLEDKY
Na konferenciách, workshopoch, či pobytoch má Petra na výber 5 rôznych veselých promo produktov od puosobive, ktoré podčiarkujú jej srdcový projekt.
„Od začiatku, už s prvou ukážkou som videla, že sme si sadli, že sme naladené na jednu vlnu.“ - Petra Ragas
Peťka a Saška
na konferencii
´Umenie byť rodičom´
Petra Ragas je zakladateľkou projektu Rozumieme deťom. Jej najdôležitejšia úloha v súčastnosti je však byť maminou 2-ročného Miška. Skvelá kombinácia.
„Prepájam dospelácky svet s detským svetom, aby si navzájom porozumeli. Som lektorka a srdce projektu Rozumieme deťom. Venujem sa komunikácii prostredníctvom piatich jazykov lásky a utužovaniu vzťahov pre rodičov a deti.“
Peťka chcela svoj projekt podporiť marketingovými produktmi, ktoré by boli vhodné pre rodičov aj ich deti. Vedela, že určite chce nejaké tričká a záložky, aby podporila rodičov k tomu, aby venovali čas čítaniu s deťmi. No nemala veľmi predstavu, čo by na nich malo byť. Uvítala by aj nové nápady. Zvyšné zadanie bolo v duchu, že nech Saška niečo vymyslí.
Na prvé stretnutie prišla Saška s celým zoznamom nápadov, no nie iba k produktom.
„Saška mi vybavila aj grafika a nové logo. Pozreli sme sa spolu na projekt celkovo, nielen na produkty. “
Okrem zoznamu dostala Petra prototypy deviatich veselých záložiek. Na prednej strane boli originálne a vtipne ladené nápisy a na zadnej bola marketingová časť s kontaktom. Osem z deviatich prototypov záložiek išlo finálne do tlače v počte vyše 6.000 kusov.
Spolu sa vyrábalo päť rôznych produktov:
1. Záložky
2. Nálepky
3. Pásky na deky
4. Papierové srdiečka
5. Tričká
Všetky produkty boli vyrobené “na kľúč“. Peťka len rozhodla, ktoré nápady sa idú realizovať a zvyšok zastrešilo puosobive. Od nápadov, návrhov, grafiky cez výber materiálov a tlač až po dodanie.
„Spoluprácu hodnotím veľmi pozitívne, všetko rýchlo, načas a podľa dohody. Promo produkty boli hravé a živé, presne ako to projekt Rozumieme deťom vyžaduje.“
Veľmi originálne boli aj nálepky s inšpiratívnymi sloganmi. Saška im pridala ešte jeden hravý detail. Nálepky totiž v sebe ukrývali slovnú hračku.
Puosobive nevyrábali len produkty od piky. Prišli na to, ako vylepšiť to, čo Petra už mala, len nevedela, čo s tým.
„Úplná topka boli pre mňa pásky na deky. Saška vyčarovala z obyčajnej deky takú zázračnú vec.“
Petra mala deky, ktoré chcela nejak vylepšiť a ponúknuť ich ako marketingové produkty. Saška prišla s puosobivým nápadom spraviť papierové pásky na deky, na ktorých budú rôzne možnosti, čo si deti môžu vyrobiť z obyčajnej deky - instantný palác, indiánske teepee, pevnosť, iglu, zámok. Stači prehodiť cez stoličku a z deky je zrazu rozprávkový palác,... Detská kreativita nepozná hranice.
Na podporu svojich prednášok a workshopov chcela Peťka vyrobiť malé papierové srdiečka, dosť odolné na to, aby ich človek mohol nosiť v peňaženke, či taške. Po porade s profi grafikom Romanom Saška dala natlačiť a orezať srdiečka z hrubšieho materiálu, aby vydržali záťaž.
„Najviac využívam srdiečka “Niečo špeciálne”, pretože nimi šírime lásku do sveta.“
Tričká dostali šmrnc v podobe fľakov, na ktoré sú deti predsa experti :) Deti žijú naplno a spoznávajú svet okolo seba. Niekedy zisťujú, či bahno ostane nalepené aj na tričku, inokedy sa rozhodnú skrášliť si tričko vlastným motívom s temperkami. Tričko od puosobive ich v tom nenechá samé, dva fľaky už na ňom sú: v jednom je psíček a v druhom logo Rozumieme deťom.
Pri tričkách mala Petra špeciálnu požiadavku, vyrobiť extra tri kusy znázorňujúce tri postavičky pre rodinku Ragasovcov. A toto je výsledok.
O štyri roky neskôr...
Pred 4 rokmi sme vyrábali špeciálne srdiečka pre Petra Ragas a jej projekt "Rozumieme deťom". Na zadnej strane bolo prvé logo smajlík z písmen malého r a veľkého D. To bola Peťka už maminou malého synčeka.
O rok neskôr Peťka píše, že potrebuje aktualizovať logo. Že už sú deti dve a cíti, že jej logo sa mení, ako aj ich rodinka. A tak vzniklo logo druhé.
Nedávno mi Peťka píše, že potrebuje aktualizovať logo . Že už sú detičky tri. Názov Rozumieme deťom sa zmenil na Petra Ragas, no postavičky v logu ostali poskladané z písmen r a D. Tvoria súčasť príbehu, no teraz je fokus na r ako Ragas a D ako deti. A tak vznikla táto trilógia.
Dotláčali sme aj zelené srdiečka, ktoré na zadnej strane nesú aktuálne logo.
A ja? Ja sa teším na ďalší prípadný e-mail od Peťky, že potrebuje aktualizovať logo.