ORIGINÁLNE VIZITKY NA MIERU
O KLIENTOVI
Marian je obchodný riaditeľ spoločnosti, ktorá sa zaoberá tepelnými čerpadlami. Absolvuje veľa pracovných stretnutí.
PRÍNOSY V SKRATKE
AKO MARIAN VYUŽIL PONUKU PRODUKT NA MIERU
Marian sa pripravoval na kongres a povedal si, že aj on chce mať originálne vizitky, ktoré upútajú pozornosť na prvý pohľad. Prvý dojem je dôležitý. Tím puosobive v krátkom čase prišiel s návrhmi a Marian mal hneď jasného favorita.
VÝSLEDKY
Marian položil na stôl zákazníčke vizitku, ktorá okamžite zaujala jej pozornosť.
„Vyzdvihol by som určite spoľahlivosť a istotu kvality výsledného produktu.“
- Marian Košťál
Staviate dom?
Zastrešte Váš domov zelenou energiou s tepelnými čerpadlami.
Kontaktujte nás a zistite, koľko môžete ušetriť.
Marian Košťál je obchodný riaditeľ spoločnosti Heatcool s.r.o., ktorá sa venuje predaju a inštalácii tepelných čerpadiel, ako aj obnoviteľným zdrojom energie.
Moderní predajcovia vedia, že v dnešnej dobe predávajú predovšetkým emócie. Jednou z možností, ako u klienta vyvolať pozitívnu emóciu, je prekvapiť ho. To môžete docieliť originálnou či vtipnou vizitkou a to hneď v rámci prvého dojmu.
Sám Marian oslovil Sašku, keď sa mu do ruky dostala vizitka puosobive. Nebola ako ostatné vizitky, bola iná. Prekvapila.
"Inšpiroval ma príklad vizitky puosobive. Pripravoval som sa na kongres ako prednášajúci a povedal som si, že aj ja chcem upútať originálnou vizitkou."
Kongres sa mal konať už o necelé dva týždne. Prvé "stretnutie" prebehlo cez telefón. Marian zadal Saške základné predmety jeho činnosti, ktoré následne premietla do jej návrhov.
"Nemal som vôbec predstavu, ako by vizitka mala vyzerať. Len som vedel, že chcem aby upútala."
Už o pár dní Saška Marianovi predstavila tri či štyri návrhy vizitiek. Marian mal hneď jasného favorita. Keďže tepelné čerpadlá sa montujú hlavne do rodinných domov, Saškin kreatívny návrh spraviť vizitky, ktoré budú vyzerať ako strecha na dome, bol jasný víťaz.
Na spoločnom stretnutí Marian a Saška prišli k dvom verziám jeho favorita, z ktorých vyrobili prototypy a rozhodli, ktorá bude finálna verzia.
Saška zabezpečila aj grafické vyhotovenie vizitiek, a to zapojením externého grafika.
Dva týždne od prvého telefonátu Marian prednášal na kongrese a záujem ľudí o kontakt na neho "zastrešil" jeho novými vizitkami v tvare strechy.
"Vyzdvihol by som určite spoľahlivosť a istotu kvality výsledného produktu." Každá vizitka bola prehnutá špecálnym spôsobom, vďaka ktorému sa vizitka po preložení neroztrhne.
Puosobive sa taktiež postaralo o pár promo fotiek, ktoré Marian môže využiť na reklamnú kampaň, napríklad na svojej webovej stránke.
Staviate dom?
Zastrešte Váš domov zelenou energiou s tepelnými čerpadlami.
Kontaktujte nás a zistite, koľko môžete ušetriť.
"Moja vizitka je dnes jedinečná, s jasným akcentom na predmet mojej činnosti.
Spolieham sa na značku puosobive, že príde s ďalšími novými dizajnovými inováciami, ktoré zvýšia konkurencieschopnosť mojej firmy."
Ak aj Vy chcete okamžite upútať Vašich klientov unikátnymi vizitkami, alebo inými materiálmi či predmetmi, radi Vám s tým pomôžeme.