top of page

5 krátkych tipov, na čo myslieť predtým, ako si necháte vyrobiť reklamné predmety

Aké reklamné predmety zvoliť? Na čo si dať pozor? Ako dosiahnuť, aby ľudí oslovili?


Tu je 5 tipov, čo nezabudnúť zvážiť predtým, ako si predmety necháte vyrobiť:


1. Personalizujte podľa svojej oblasti podnikania

Pero s logom je fajn, ale to má doma každý. Je aj niečo lepšie? Či už podnikáte v stavebníctve, máte malú veterinárnu ambulanciu, alebo svadobnú agentúru, vždy sa dá vymyslieť promo produkt, ktorý prepojí predmet s vašou brandžou. To veľa firiem nerobí a tým sa môžete odlíšiť. Svadobná agentúra alebo fotograf môžu napríklad venovať budúcim novomanželom svadobný album.



2. Použite každodenné predmety

Čím viac budú mať ľudia na očiach predmety, kde je vaše logo, tým lepšie. Preto vyberajte produkty, ktoré ľudia môžu používať čo najčastejšie, napríklad sklenené svietničky na kahančeky s gravírovaným firemným sloganom, alebo hrnček s originálnym nápisom.


3. Spravte z vizitky reklamný predmet

Povýšte vizitky na nový level. Ak z vizitky urobíte užitočný produkt, napríklad záložku do knihy s vtipným nápisom, pravdepodobne skončí v knihe. Aj s vašimi kontaktnými údajmi.



4. Myslite na životnosť

Čím dlhšie produkt vydrží, tým dlhšie ho ľudia budú mať na očiach. Aj vaše logo. Dlho vydržia napríklad tričká, alebo látkové nákupné tašky. Tu mi nedá nespomenúť kvalitu. Tá výrazne prispieva k životnosti. Možno investujete pár eur navyše, ale premietne sa to do času.



5. Vytvorte emóciu

„Woooow, toto je aké cool! Ďakujem.“ – keď budete počuť takúto reakciu, keď niekomu darujete vaše reklamné predmety, viete, že ste vyvolali správnu emóciu. Misia splnená J. Ľudia si skôr zapamätajú značku, keď z nej majú dobrý pocit. Zapuosobiť môže vtipný nápis, roztomilý dizajn alebo obrázok, netradičný predmet, či nápadité logo.



Čo sa dá vymyslieť pre to alebo ono podnikanie?

Viac konkrétnej inšpirácie si môžete pozrieť na našej stránke TU.


Zdroj:

Related Posts

See All

Comments


bottom of page